Alla inlägg under april 2011

?

Av Minna Bauer - 29 april 2011 16:49

Tjenaa <33

Som vanligt är allt som en F*king grej.. Ibland kan det vara roligare i skolan än hemma.. Fast oftast hemma. Idag i skolan gjorde vi något.. Tråkigt, var det. F*n vad TRÅKIGT det var! Vi skulle läsa böcker för Förskoleklasserna! Puh -.-

Det tar lång tid tills dom lyssnar ordentligt. Men, det gick bättre än vad jag trode faktiskt. Men, varför kan inte deras F*king fröknar göra dee? Just nu är jag iriterad.. Dumt x(

Fast, de kan ju inte rå för att dom är så omogna! Ellr hur!! x)

Och sen för det andra.. Vi skulle lyssna på nån "Valborgstal grej". Också tråkigt. Det var ju bara 15 minuter, gaah, daah. Orka stå ute och höra på det?! Orka !

Men det bästa med dagen var att det var såå varmt! Hos mig var det 23 grader i skuggan och 30 grader i solen. Hot!!

Och det allra bästa med dagen var..;D

Äntligen e det fredag, f'n vaah kuul alltså! Har längtat.. Får sovaaaa länge!!!! Gud va sköönt!   

Kram o Puss<33 Hoppas ni har en lika bra helg som jag<3



Av Minna Bauer - 26 april 2011 17:54

Blir galen! Hatar att gå upp vanliga skoldagar.. Jag är så trött ju. Här är en liten bild på mig ( En morgonbild ). Där jag inte har smink eller nått!! WTF..! Ser rätt konstig ut, men endå..

  

Allvar! Där måste jag sätta på mig smink.. FORT.

Kram<333

Av Minna Bauer - 25 april 2011 12:17

Här kommer lite bilder på Miley Cyrus och lite annat..

Miley Cyrus är väldigt cool och vacker. Hon har nog vackra vänner också. Men.. Visste inte att hon hängde med..

  Honom?! Gaaah !!

Sen kanske några undrar vem hon vart ihop med eller är..?

Eller vilka hon verkligen umgås med?

Men.. Jag måste dra ! kan inte skriva mer i inlägget just nu.. Kommer mera sen! Kram

  Naaawww

Okej, nu kan jag skriva lite mer.. Ni visste väl att Miley Cyrus och Nick Jonas har dejtat? Sant !

   Hehe..

Men.. Nu kommer det bara lite bilder på Miley!

  

  

  


Miley Cyrus | M.C | Miles | Smiley <33  


Av Minna Bauer - 25 april 2011 09:10

Hej hej hej

Jag älskar Rihanna! Både hennes utseende och hennes låtar! Gör du också det? Eller kanske en annan artist? Men, men.. Nu kommer Rihanna videos (:


 


 

Visst är hon bra! (:
 

Av Minna Bauer - 24 april 2011 19:18

Hejsvejs..

Har ni undrat hur man skriver sådan text?

&part;є&eta; нäя тє&chi;тє&eta;؟

Det är enkelt! Vill ni veta hur man gör? Okej.

Man går bara in på www.messletters.se

Där kan man skriva in en text så kan man kopiera dit man vill att den ska stå. Där finns också andra symboler och grejs.

Kram!

Av Minna Bauer - 24 april 2011 18:24

Hej igen!

Brukar ni sitta vid datan och spela spel och sånt? Ja, då ska ni se mig! Jag älskar det. Speciellt att spela Moviestarplanet.se. Det är jätte kul. Bli gärna medlem där. Ni kanske redan är det. Om ni är det kan ni väl kommentera vad ni heter.

 

Av Minna Bauer - 24 april 2011 18:13

Tjena (:

Hoppas ni hare lika gött som jag. Varmt väder! 22 grader i skuggan och 30 grader i solen. Och det är bara den 24 April. Har ni också det? Man kan gå i kjol och linne. Har på mig en Jump Soot ( Stavning ).. Det är ett linne som sitter fast med skjorts. Den är svart och snygg. Föresten, kan ha fel med stavningen! Men iaf.. Ha det gött!!

 

Av Minna Bauer - 16 april 2011 16:51

Gör en rolig sak:

  

  

  

  

Den knasiga killen är ihop med:

  

  

  

Hehe, det var rooooligt!


Presentation


What's up?

What's down?

Fråga mig!

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur söt är jag? Från skalan 1-5?
 1. Inte alls söt!
 2. Inte så söt..
 3. Lite sådär
 4. Söt!
 5. Jätte söt!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

....

Tävlings vinnarna

De som vunnit i mina tävlingar är än så länge:

http://www.messagefromme.se/

http://olivias.bloggplatsen.se/

 


Ovido - Quiz & Flashcards