Alla inlägg under maj 2011

Av Minna Bauer - 28 maj 2011 11:08

Det är redan Lördag (:

Härligt alltsåå <'33 Snart är det ju Sommarlov också. Love It! Idag ska jag va med min kompis. Och igår var jag på en marknad. Kan berätta vad jag köpte ;D

Bästishalsband ( Svart och silver där det stog "Best Friends 4-Ever ). Mke hjärtan på också!

Mandlar ( Sånna härna rosa ), ni kanske nt vet va det är.

Godis"rör" ( Olika smaker, rätt goda ).

Munk ( Med smak av Cocos och choklad ).

Studsboll ( Vann jag på nån grej )..

Godis"rem" Stavning. ( Olika smaker, jätte gott ).

Och sen några andra kläder köpte jag också..




Av Minna Bauer - 26 maj 2011 16:23

Hej hej (:

Jag tkr att veckan har gått jätte fort! Det är Torsdag eftermiddag. Och imorron är det Fredag (L) Imorgon är det en speciell dag typ. Då ska vi ha könbytardag i skolan! Om ni inte vet vad det är så kan jag berätta vad det är. Det är att killarna klär ut sig till tjejer, och tjejer klär ut sig till killar. Det är väldigt kul. Och förra året vann jag! Höppas att jag vinner det här året igen dååh <'33 Ska låna kläder av en kille x)


Av Minna Bauer - 25 maj 2011 16:02

Jag längtar jätte mke tills det är sommarlov! Men det är inte så långt kvar.. Typ 3-4 veckor bara! Jag längtar.. Men här kommer lite info om vad jag ska göra på semestern x)

- Skara Sommarland ( Det är ett "nöjesfällt" med karuseller, bergodalbanor, bassänger, chokladhjul och massa mer ).

- Camping ( Vi ska campa med tält i Härjebaden ).

- Liseberg? ( Jag är inte säker på om vi ska åka dit men kanske. Det är typ samma sak som Skara Sommarland, fast i Liseberg finns det inga bassänger och vattengrejs. ( Bara en som heter Flomride ).

- Bada i sjön typ varenda dag!

- Äta glass, grilla och ha kul. Och mass annat!


Det var lite om det jag kommer göra under semestern. Ps: Jag, pappa och min syrra brukar bli jätte buna på sommaren x)


Seeriiööst, jag läängtar mke (:



Av Minna Bauer - 24 maj 2011 16:23

Hej, här kommer lite looks andra gjort till mig ( På Msp ).

     Jag!                                   Clara_Star98

Vad tyckte du om den?

         

              Jag                                  Rooxy

Vad tyckte du om den?

         Jag                               girly-girl

Vad tyckte du om den?


Där var några utav mina vänner som gjort lookar åt mig! Dom är snälla också, hehe <'33

Kramar

Av Minna Bauer - 24 maj 2011 14:44

Hejj (:

Har en till gubbe på Msp. Inte bara snygga-tjejen1. En till som heter MB00. Det är en kille. Han ser ut såhär:

  

 

Av Minna Bauer - 24 maj 2011 14:32

Hej, idag har det varit en jobbig dag..  I morse hade jag riktigt ont i min tand, och det fortsätte hela dagen. ( För det var ett hål i den ). Så sen fick jag gå till tandläkaren. ( Och det hatar jag ). Dom kollade lite på tanden.. Sedan sa dom att dom skulle ta bort den. Jag HATAR att dra bort tänder. Det är det värsta som finns! Först tog dom en salva så att det inte skulle göra ont när de skulle "köra in" sprutan, ( sprutan som bedöver ). Så gjorde dom det. Sen var det dags att ta bort den.. Ååhh gud vad jag skrek! Det gjorde så himla ont! Vill aldrig mer göra om det -.-"

Men nu gör det fortfarande lite ont, eftersom såret inte läkt än. ( Det såret som dom "körde in" sprutan ). Och så kan jag inte prata.. Det låter som en bebis eller värre. Så när jag vill säga någåt, får jag skriva på papper vad jag ville säga. Och det är äckligt, blodigt spott i munnen.. Usch!



Av Minna Bauer - 23 maj 2011 18:15

Jag behöver lite förslag om vad jag ska lägga in för nya inlägg och så. Vad det ska handla om och så. Skulle vara ett stort tack.

Av Minna Bauer - 23 maj 2011 18:07

Hej hej..

Ja, som rubriken, har jag fått en ny mobil. En x-peria ( Smartphone ). Det är en touch ( Stavning ). Vad har ni för mobil då? Kommentera! En bild på den är ett stort pluss.

  

Ser ut ungefär så. Aa, det är riktigt likt min. Blå-vit är den. Och supercool. Ps: Det där är en jag hittat på "google bilder".

Kramiis <'33

Presentation


What's up?

What's down?

Fråga mig!

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur söt är jag? Från skalan 1-5?
 1. Inte alls söt!
 2. Inte så söt..
 3. Lite sådär
 4. Söt!
 5. Jätte söt!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

....

Tävlings vinnarna

De som vunnit i mina tävlingar är än så länge:

http://www.messagefromme.se/

http://olivias.bloggplatsen.se/

 


Ovido - Quiz & Flashcards