Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

Myskväll :)

Av Minna Bauer - 23 juni 2011 19:54

Ska snart se på "Trassel". Det är en bra film, har redan sett den på bio med mamma, men ska se den ikväll igen. Hemma alltså. Vi ska mysa ner oss vid teven o käka popcorn o dricka läsk. Måns Zermerlöv ( elr vad han nu heter ), är han som har rösten till en kille som är med i Trassel. Han är en utav huvudrollerna. Men iaf, den är jättebra! :)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan o kolla på den med familjen<'3


Puss o Kram! Loggar in i morron igen, trorjaa :'P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Minna Bauer - 5 juli 2011 11:18

Jag brukar köra ett spel som heter gosupermodel, många vet nog vad det . Men iaf, kolla in det här! o.o                  Hahaha! Dom till höger är en gosupermodel, skitlikt dom till vänster!! Jag tror att det ska förestella deras k...

Av Minna Bauer - 4 juli 2011 15:09

Här kommer en bild på en artist ( tjej ).., som ni ska gissa genom kommentarer vem det är, och den som gissar rätt först får det vanliga priset :) Här kommer bilden!      Giss via kommentarer! :)    ...

Av Minna Bauer - 4 juli 2011 12:30


Har redan berättat att jag tkr Rihanna är supercool och så.. Hon sminkar sig som en ängel...              Hon e jättelik Tyra Banks! :) <333  ...

Av Minna Bauer - 4 juli 2011 12:25

Hej Hej :) Får några dagar sen föddes min nya kusin Wilma! Hon är supersöt! Har inte träft henne än, men jag har sett henne på bild. Det var min tredje kusin. (:   ...

Av Minna Bauer - 3 juli 2011 16:41

Hej hej, kommentera gärna om vad ni ska göra/har gjort nu på er semester! Men iaf, nån gång den här veckan kanske vi ska campa familjen o jag. Om det blir bra väder! Men vi SKA göra det nån gång i sommar :) Hoppas det blir den här veckan!   Ps: ...

Presentation


What's up?

What's down?

Fråga mig!

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur söt är jag? Från skalan 1-5?
 1. Inte alls söt!
 2. Inte så söt..
 3. Lite sådär
 4. Söt!
 5. Jätte söt!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

....

Tävlings vinnarna

De som vunnit i mina tävlingar är än så länge:

http://www.messagefromme.se/

http://olivias.bloggplatsen.se/

 


Ovido - Quiz & Flashcards